Photo manip & finger painting




 In the picture, you can see a Cosplay of Natsu Dragoneel from Fairy Tail.


And a crappy Fanart of Banette for my Pokedex-Project. 'D

There's something special about this painting (besides the poor quality 'D), because I only used my hands (and a brush for the white highlights) to create it. And with hands, I mean hands! I rolled up some handkerchiefs on my fingers, dabbed them into the paint (watercolor) and started painting :D.

It was quite funny, but it also caused a huge mess .. so, I wouldn't recommend this method 'D


 Quote of the post:

Artists who seek perfection in everything are those who cannot attain it in anything.
 
Gustave Flaubert
 

3 comments:

  1. Doch, ich finde der Text neben dem Gesicht sieht richtig professionell aus. Und ich kann es kaum glauben dass du dir das alles selbst beigebracht hast! Du bist verrückt :) Und ganz arg talentiert :)
    Hast du hier jetzt beide Bilder gemalt? Oder ist das zweite ein Fanbild von einem deiner Leser? Hab ich nicht ganz verstanden...

    ReplyDelete
  2. wow deine zeichnugen sind wunderschön :O
    und das hast du dir alles selbst beigebracht ?
    *.* deine colo ist der hammer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen lieben Dank :3

      Jap, ich habe mir soweit alles selber beigebracht. :)
      Da ich in einem Dorf wohne und die nächste große Stadt schon ziemlich weit entfernt ist, ist es auch nicht leicht an Kurse ranzukommen :(

      Dankeschön :)

      Delete