DIGITAL ART - Speedpainting Dream Monster


Category: Digital Art - Original Art - Speedpainting
Time: ca. 3.5 hours
Drawing Tools:Photoshop CS5

After doing some composition exercises, I decided to push one of the thumbnails a little bit further and ended up with this dream-inspired monster-speedpainting.



Composition thumbnails; from imagination (each 5-10 min):


I also like the 9th thumbnail (third picture below the first) pretty much.
Maybe I should overpaint this one, too... not sure yet though..


I really dreamed about these... quite disturbing o_o






http://sandras-artblog.blogspot.de/2014/04/project-level-up-challenge-active.html

The picture is part of my Level Up Challenge. 




Follow on Bloglovin

5 comments:

  1. Krass, das sieht echt genial aus was du daraus gemacht hast!

    ReplyDelete
  2. Wow... ich bin immer wieder begeistert von Leuten, die SOWAS können. Echt super! Nr. 14 würde ausgearbeitet sicher auch super aussehen, aber mein Favourit sind die zwei Kerlchen. Irgendwie sehen die, obwohl surreal, auch ziemlich putzig aus ♥

    Ich wünsch dir ein schönes Wochenende.

    Jacy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Herzlichen Dank, Jacy ^_^. Ja, das könnte auch interessant werden, mal sehen.
      Und ich hoffe nachträglich, dass du ein schönes hattest ;)
      lG

      Delete
  3. Das ist auch richtig Klasse, genau mein Geschmack. Mir gefällt sehr das zusammenspiel der Farben. Große Klasse.

    ReplyDelete